En dårligt vedligeholdt hjemmeside betyder, at du risikerer at miste kunder.

Løbende opdatering og vedligehold af din hjemmeside hjælper til at sikre, at du fremstår professionel og relevant for din målgruppe. Hvis du ikke vedligeholder din hjemmeside eller laver løbende opdateringer, risikerer du at miste potentielle kunder til dine konkurrenter.

Du kan måske genkende tankegangen »Hvis jeg bygger hjemmesiden, så kommer kunderne«? Og sådan var det muligvis en gang, men sådan er det bestemt ikke i dag. Din hjemmeside skal suppleres med andre indsatser som SEO og kommunikation med kunderne, før du opnår synlighed i din branche. Det betyder, at dine konkurrenter hellere end gerne snupper dine kunder.

Tag hånd om din hjemmeside, inden det er for sent. Løbende vedligehold, opdateringer og tilpasninger vil sikre, at din hjemmeside klarer sig godt i mange år endnu.

Udnyt den bedste salgsplatform du har.

Din hjemmeside er den vigtigste salgsplatform, du har til rådighed i din virksomhed. Også selvom du ikke direkte sælger produkter eller ydelser! Din hjemmeside uddanner og informerer dine kommende kunder og hjælper med at skabe tillid.

Du kan sprede ordet om din virksomhed gennem mange kanaler som sociale medier, løbesedler, mund til mund osv. Men alle disse kanaler vil på et tidspunkt lede forbi din hjemmeside i købsprocessen. Som din bedste salgsplatform, skal din hjemmeside tale direkte til din målgruppe. Du kender de problemer, de har og den løsning som dine produkter eller ydelser leverer.

Din hjemmeside giver dig mulighed for at tale kommunikere med dine kunder i en naturlig og empatisk tone, som hvis de sad på den anden side af dit bord. Får du mest muligt ud af din bedste salgsplatform i øjeblikket?

Kan du svare ja til nogle af disse spørgsmål?

  • Du vil gerne generere flere besøgende på din hjemmeside og gøre et godt indtryk hos dem
  • Du vil gerne modtage flere seriøse henvendelser
  • Du er bekymret for om dine konkurrenter er mere synlige online end dig
  • Du har brug for at lave ændringer på din hjemmeside, men ved ikke helt, hvordan du skal gribe det an
  • Det bekymrer dig, at dine indtægter falder eller er lavere end forventet
  • Du ved, at du har brug for at opdatere din hjemmeside og/eller plugins, men du ved ikke helt, hvordan du skal gribe det an
  • Du oplever, at det kan være svært og uoverskueligt at holde din hjemmeside opdateret
  • Du føler ikke, at dine nuværende indsatser giver de ønskede resultater

Ja tak, jeg ønsker hjælp til min hjemmeside!

Som din bedste salgsplatform vil din hjemmeside typisk opnå øget synlighed, når du tilføjer nyt indhold til den. Når du tilføjer nye produkter eller ydelser, tilføjer du også indhold der beskriver dem. Når du har nyheder om din virksomhed, deler du dem med omverdenen gennem eksempelvis blog posts. Din hjemmeside vokser med din virksomhed.

Derfor er det vigtigt, at din hjemmeside er synlig og tilgængelig for din målgruppe. Så hvis din målgruppe interesserer sig for sundhed og helse, må du hjemmeside og branding være foreneligt med dette. Hvis du ikke møder din målgruppe i øjenhøjde, kan du ikke sælge dine produkter eller ydelser til dem. Baobab Creatives Serviceeftersyn til din hjemmeside kan hjælpe med at identificere problematikker og lave de rette justeringer.

Mit Serviceeftersyn til din hjemmeside er en grundig undersøgelse af hjemmesiden, designet, indholdet, funktionaliteten, hastigheden, sikkerhedsniveauet og meget mere. Se på det som et helbredstjek af din hjemmeside. Du skal sikre dig, at din hjemmeside er sund og rask, så den kan fungere som et effektivt salgsværktøj for din virksomhed.

Baobab Creatives Serviceeftersyn til din hjemmeside kan hjælpe med at identificere problematikker og lave de rette justeringer. Efter at have gennemført Serviceeftersynet, vil du modtage en PDF-rapport med de vigtigste opdagelser og tydelige anbefalinger. Derudover indeholder Serviceeftersynet 2 timer af min tid, der kan bruges til at løse dine problematikker vi finder.

Webdesign & Branding.

Jeg undersøger, hvordan din hjemmeside er designet, og om dit brand er i øjenhøjde med din ønskede målgruppe. Et eksempel på hvad jeg undersøger kunne være, om din hjemmeside er responsiv, så den altid står skarpt på alle skærmstørrelser.

Konvertingsoptimering.

En af de elementer jeg undersøger er, om der er en klar »Call to action« (CTA) på hver side af din hjemmeside. Det er altid vigtigt, at man er helt skarp på, hvilken handling man ønsker sine besøgende at foretage på den aktuelle side. Dette kunne være at booke et online møde med din virksomhed, at få sendt et tilbud eller at gennemføre et salg.

SEO / online synlighed.

Jeg undersøger din hjemmesides synlighed på søgemaskinerne for de konkrete søgninger, din målgruppe ønsker at finde dig på. Du får desuden besked om, hvordan dine konkurrenter klarer sig i forhold til dig. Ligesom dig, ønsker jeg nemlig at din hjemmeside er mere synlig end din nærmeste konkurrent.

Brugeroplevelse.

Jeg gennemgår brugeroplevelsen for en typisk besøgende på din hjemmeside. Er hjemmesiden nem at benytte for dine besøgende? Er det nemt for dem at kontakte din virksomhed, hvis de har brug for mere information om dine produkter eller ydelser? Er der ting, der påvirker din placering på søgemaskinerne negativt?

Hjemmesidens hastighed / performance.

Jeg laver tests af hastighed og effektivitet på din hjemmeside. Hvis din hjemmeside tager mere end 3 sekunder om at loade, har den formentligt brug for optimering. Du 7 sekunder til at fange dine besøgendes opmærksomhed, så du har ikke lyst til at bruge tiden på at din hjemmeside loader.

Hjemmesidens sikkerhed.

Jeg tjekker din hjemmesides sikkerhed og sikrer, at både dine og dine besøgendes data er godt beskyttet. Jeg noterer problemerne og præsenterer dem for dig i din skræddersyede PDF-rapport med anbefalinger. Dette er et vigtigt skridt, da en usikker hjemmeside er en tikkende bombe!

Hjemmesidens hastighed / performance.

Jeg laver tests af hastighed og effektivitet på din hjemmeside. Hvis din hjemmeside tager mere end 3 sekunder om at loade, har den formentligt brug for optimering. Du 7 sekunder til at fange dine besøgendes opmærksomhed, så du har ikke lyst til at bruge tiden på at din hjemmeside loader.

Gennemgang af WordPress.

Jeg undersøger din WordPress installation og ser på installationen, dine plugins og din aktive tema. Jeg ser særligt efter, om der er elementer der ikke er opdateret eller vedligeholdt, da disse potentielt kan skade din virksomhed. Alle problemer bliver noteret og risikoen vurderet.

PDF rapport med tydelige anbefalinger.

Når jeg er færdig med mit serviceeftersyn, udarbejder jeg en PDF-rapport, som jeg som sender til dig med tydelige anbefalinger. Med denne rapport er du ikke længere i tvivl om, hvad der skal foretages på din hjemmeside i forhold til designet, brugeroplevelsen, effektiviteten, sikkerheden og andre fejl jeg måtte finde.

2 timer inkluderet.

Jeg inkluderer 2 timer af min tid i Serviceeftersynet der kan bruges på de anbefalinger jeg kommer med. Hvis der er brug for mere tid end de to timer, hjælper jeg gerne med at løse de resterende udfordringer til en fast timepris. Jeg løser de største udfordringer først, da disse er de mest essentielle for din virksomhed.